1. Home
  2. Polityka prywatności

Polityka prywatności

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Administratorem danych osobowych pozyskiwanych w trakcie korzystania ze strony www prowadzonej pod adresem www.akurcz.pl jest Agnieszka Kurcz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Agnieszka Kurcz Kancelaria Radcy Prawnego, ul. Płk. Stanisława Dąbka 25/4, 82-300 Elbląg, NIP: 9930217916. 
  2. Kontakt z Administratorem odbywa się mailowo pod adresem: kancelaria@akurcz.pl.     
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności, a każdego Użytkownika Strony obowiązuje znajomość aktualnej polityki prywatności. Przyczynami zmian mogą być rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój Strony poprzez np. korzystanie z nowych narzędzi przez Administratora. 
  4. Administrator Danych Osobowych niniejszym informuje, że nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO) i wykonuje samodzielnie obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.
  5. Dane osobowe Użytkownika są przechowywane i chronione zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi Administratora. Administrator przetwarza informacje o Użytkowniku przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

 

II. DEFINICJE

  1. Administrator – Agnieszka Kurcz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Agnieszka Kurcz Kancelaria Radcy Prawnego, ul. Płk. Stanisława Dąbka 25/4, 82-300 Elbląg, NIP: 9930217916. 
  2. Dane osobowe - wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko.
  3. Użytkownik – każdy podmiot przebywający na Stronie i korzystający z niej.
  4. Strona – strona internetowa, blog, sklep znajdujące się pod adresami: www.akurcz.pl.   
  5. Polityka prywatności - niniejszy dokument zawierający zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Użytkowników korzystających ze Strony.

 

III. WSPÓŁADMINISTRATORZY

Współadministratorami danych osobowych Użytkownika są:

  1. Meta Platforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525, Ireland: (zasady przetwarzania danych na platformie Instagram znajdują się pod adresem: https://privacycenter.instagram.com/policy/?entry_point=ig_help_center_data_policy_redirect, zasady przetwarzania danych na platformie Facebook znajdują się pod adresem: https://www.facebook.com/privacy/center/)
  2. LinkedIn Ireland Unlimited Company, Legal Dept. (Privacy Policy and User Agreement), Wilton Place, Dublin 2, Ireland (zasady przetwarzania danych na platformie LinkedIn znajdują się pod adresem: https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy?),
  3. Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia (zasady przetwarzania danych znajdują się pod adresem: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=ch),

 

IV. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH

  1. Użytkownik podaje swoje dane dobrowolnie, ale jednocześnie powinien wiedzieć, że w niektórych sytuacjach, które wskaże Administrator, niepodanie określonych danych uniemożliwi podjęcie określonych działań czy świadczenie usług. Jeżeli Użytkownik, według własnej decyzji przekazuje Administratorowi dane nadmiarowe, czyli takie, które nie są obowiązkowe, wówczas następuje to wyłącznie na podstawie zgody samego Użytkownika. 
  2. Dane osobowe Użytkownik przekazuje Administratorowi za swoją wyraźną zgodą, uzupełniając dedykowane na Stronie formularze. 
  3. Administrator informuje, że dane Użytkownika nie są wykorzystywane do automatycznego podejmowania decyzji, które mają wpływa na prawa i wolności Użytkownika. Dane osobowe Użytkowników mogą być jednak profilowane na podstawie dokonania przez Administratora analizy danych osobowych Użytkowników korzystających ze Strony. Pozwala to na dopasowanie treści i ofert na Stronie. Jednakże nie będzie miało wpływu na prawa i wolności samych Użytkowników. 
  4. Dane Użytkownika mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej - do państw trzecich. Jednakże do dostawców usług korzystających ze standardowych klauzul umownych w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych wymaganego przez przepisy europejskie na podstawie art. 46 RODO.

 

V. CELE PRZETWARZANIA

  1. Dane osobowe Użytkownika mogą być przetwarzane w celu:
    1. przesyłania oferty usług lub produktów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), 
    2. przesyłania oferty usług lub produktów partnerów biznesowych Administratora (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), 
    3. zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    4. rozpatrzenia reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    5. kontaktu telefonicznego oraz mailowego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    6. wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), 
    7. prowadzenia dokumentacji RODO (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    8. prowadzenia dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    9. przekazywanie treści marketingowych w mediach społecznościowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    10. przekazywanie treści marketingowych na Stronie internetowej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    11. zapewnienia bezpieczeństwa Strony i zarządzania nią, w tym jej optymalizacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    12. tworzenia baz danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    13. zarządzania kontami Administratora w mediach społecznościowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    14. obrony lub dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    15. oraz w celach archiwalnych, dowodowych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

VI. OKRES PRZECHOWYWANIA

  1. Dane Użytkownika będą przechowywane przez okres:
    1. realizacji usługi i /lub współpracy, 
    2. prowadzenia rozmów i negocjacji, które poprzedzają zawarcie umowy lub wykonanie usługi,
    3. wymagany przepisami prawa, w tym prawa podatkowego,
    4. do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO,
    5. do czasu skutecznego cofnięcia zgody przez Użytkownika,
    6. w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – zgodnie z okresem przedawnienia tych roszczeń,
    7. korzystania z mediów społecznościowych Administratora.

 

VII. PRAWA UŻYTKOWNIKÓW

  1. Użytkownik ma prawo do: 
    1. dostępu do treści jego danych – co oznacza żądanie informacji o podstawie prawnej i rodzaju przetwarzania danych osobowych, 
    2. do przenoszenia danych – co oznacza prawo otrzymania przez Użytkownika od Administratora pliku zawierającego jego dane osobowe, w celu przekazania ich do innego administratora,   
    3. otrzymania kopii danych  - co oznacza prawo Użytkownika do otrzymania kopii swoich danych osobowych,
    4. poprawiania danych – co oznacza prawo Użytkownika do poprawiania, modyfikowania, sprostowania, uzupełniania swoich danych osobowych przekazanych Administratorowi, 
    5. usunięcia danych, jeśli brak jest podstaw do ich przetwarzania – oznacza to, że Użytkownik może żądać usunięcia jego danych osobowych w sytuacji, kiedy ustał cel, dla którego Administrator przetwarzał jego dane osobowe,
    6. ograniczenia przetwarzania – oznacza to prawo Użytkownika do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, jeśli nastąpiło ono w sposób nieprawidłowy lub bez podstawy prawnej, 
    7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora – oznacza to prawo Użytkownika do sprzeciwienia się przetwarzaniu danych osobowych wyłącznie na podstawie uzasadnionego interesu administratora, np. do działań marketingowych,
    8. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    9. wycofania zgody – co oznacza, że Użytkownik ma prawo cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, jednakże nie ma to wpływu na przetwarzanie danych osobowych dokonanych przed wycofaniem zgody.

 

VIII. PODMIOTY PRZETWARZAJĄCE

  1. Administrator udostępnia lub może udostępnić dane Użytkownika innym odbiorcom danych osobowych, w celu wykonania usług na zlecenie Administratora w zakresie:
    1. świadczenia usług w zakresie przechowywania danych na dysku: Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia, 
    2. hostingu Strony: nazwa.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (KRS: 0000594747), ul. Pana Tadeusza 2, 30-727 Kraków; 
    3. wystawiania faktur: CashDirector S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 96, 00-807; KRS 0000424600, 
    4. automatyzacji wystawiania faktur: Fakturownia sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Juliana Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, KRS: 0000572426; 
    5. prowadzenia wideo konsultacji: Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia,
    6. udostępnienia kalendarza rezerwacji konsultacji prawnych – Calendesk należące do MPR sp. s o.o. ul. Floriańska 6 lok. 02, 03-707 Warszawa, KRS: 0000788188,
    7. obsługi płatności: Stripe 354 Oyster Point Boulevard, San Francisco, California, 94080, USA, and The One Building, 1, Lower Grand Canal Street, Dublin 2, Ireland.
    8. automatyzacji komunikacji: ManyChat Inc. 821 Irving Street Suite 225339 San Francisco, CA 94122 United States. 
  2. Ponadto Administrator przekazuje dane innym podmiotom świadczącym usługi prowadzenia obsługi księgowej, graficzne, prawne, marketingowe, reklamowe, dostawcy serwisów społecznościowych.
  3. Administrator informuje także, że na podstawie zgody Użytkownika może przekazywać dane osobowe Użytkownika swoich partnerom biznesowym w celu ich marketingu bezpośredniego. 

 

IX. FORMULARZE

  1. Administrator na swojej Stronie osadza następujące formularze:
    1. Kontaktowy - ułatwiający kontakt z Administratorem. Użytkownik wskazuje swoje imię oraz adres e-mail, a także wpisuje treść swojej wiadomości. Dane przechowywane są przez czas udzielania odpowiedzi oraz przez okres służący archiwizacji, a także obronie przed roszczeniami, co stanowi uzasadniony interes Administratora.
    2. Rezerwacji konsultacji prawnych – Administrator korzystając z narzędzia Calendesk osadza na swojej stronie wtyczkę kierującą do kalendarza umożliwiającego wybór terminu konsultacji prawnej. Użytkownik wskazuje swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail, a także wpisuje treść swojej wiadomości. Dane przechowywane są przez czas realizacji usługi konsultacji oraz przez okres służący archiwizacji, a także w celu dochodzenia roszczeń lub obronie przed roszczeniami, co stanowi uzasadniony interes Administratora.
    3. Administrator zaleca zapoznanie się z polityka prywatności Calendesk: https://calendesk.com/pl/polityka-prywatnosci

 

X. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  1. Administrator na swojej Stronie osadza wtyczki kierujące do social mediów: Meta (Instagram, Facebook)  oraz LinkedIn– jest to narzędzie odsyłające do profilu Administratora w wybranych social mediach.
  2. Użytkownik po kliknięciu zostaje przeniesiony do wybranego przez siebie profilu. Wówczas powinien zapoznać się z polityką prywatności wybranego kanału w social mediach, aby uzyskać informacje o przetwarzaniu jego danych osobowych przez konkretną platformę społecznościową. 
  3. Wtyczki umożliwiają również uzyskanie informacji o tym, jaki Użytkownik social mediów, odwiedził Stronę Administratora.
  4. Administrator przed skorzystaniem przez Użytkownika z danego serwisu społecznościowego, zaleca zapoznanie się z jego polityką prywatności:
    1. Meta: https://www.facebook.com/privacy/policy/?locale=pl_PL  https://privacycenter.instagram.com/policy/?entry_point=ig_help_center_data_policy_redirect,
    2. LinkedIn: https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy 

 

XI. PLIKI COOKIES I LOGI SERWERA

  1. W ramach Strony, może być stosowana technologia oparta na plikach cookies, które umożliwiają zapisywanie danych na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze).
  2. Pliki cookie dzielimy na:
    1. niezbędne – pozwalające na prawidłowe działanie Strony i zapewnienie jej odpowiedniej funkcjonalności,
    2. funkcjonalne – pozwalające na dostosowanie działania Strony do potrzeb i preferencji Użytkowników Strony,
    3. analityczne – pozwalające na badanie ruchu na Stronie, liczby odwiedzających Stronę oraz źródła ich wizyt. Wnioski z dokonanych obserwacji pozwalają Administratorowi na dostosowanie Strony i jej funkcjonalności do oczekiwań Użytkowników,
    4. marketingowe – pozwalające na dopasowanie działań reklamowych, poprzez zwiększenie ich skuteczności względem zainteresowań Użytkowników,
    5. wydajnościowe – pozwalające na badanie wydajności Strony względem jej Użytkowników; wspierają działania i skuteczność reklam,
    6. społecznościowe – pozwalające na powiązanie Strony z profilem Administratora na danej platformie społecznościowej oraz badanie ruchu Użytkowników pomiędzy Stroną a platformą społecznościową. 
  3. Powyższe rodzaje plików cookies mogą gromadzić i przetwarzać następujące informacje o Użytkowniku:
    1. adres IP,
    2. lokalizacja,
    3. czas spędzony na Stronie,
    4. źródło wizyty na Stronie,
    5. przeglądane podstrony,
    6. preferencje językowe.
  4. Użytkownik podczas pierwszej wizyty na Stronie może zadecydować, czy wyraża zgodę na korzystanie z plików cookies – klikając odpowiedni przycisk wyświetlony w komunikacie.
  5. Logi serwera to rejestr zdarzeń dotyczących działań Użytkowników na Stronie.
  6. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. publiczny adres IP Użytkownika, nazwę Użytkownika, datę i czas serwera, język, godzinę, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
  7. Administrator nie wykorzystuje logów serwera do identyfikacji Użytkownika. Mają one służyć jedynie zarządzaniu i administrowaniu Stroną.

 

XII. WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Informacje zamieszczone na Stronie mają wyłącznie charakter informacyjny i są aktualne na dzień ich zamieszczenia.
  2. Na Stronie internetowej Administratora, a także w mediach społecznościowych zamieszczane są również treści edukacyjne, w tym na platformie Instagram lub Facebook. Informacje te mogą stanowić przybliżenie i wyjaśnienie przepisów prawa, jak również mogą być wyrazem opinii ich autora. Treści te nie są poradą prawną w jakiejkolwiek sprawie ani nie zastępują indywidualnej porady prawnej.
  3. Administrator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu powstania jakichkolwiek szkód, wynikających ze skorzystania przez Użytkownika z treści zamieszczonych na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych przez Administratora.  Odpowiedzialność ta jest wyłączona. 
  4. Jeżeli Użytkownik potrzebuje porady prawnej, konsultacji w swojej sprawie, powinien zasięgnąć porady prawnika, który dokona analizy sprawy na podstawie podanych przez Użytkownika okoliczności konkretnego przypadku, biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności.

 

XIII. PRAWA AUTORSKIE

Wszelkie treści, zdjęcia zawarte na Stronie są chronione prawami autorskimi. Nie mogą być udostępniane, powielane, wykorzystywane w celach publicznych lub komercyjnych bez uprzedniej pisemnej zgody Administratora.

 

Data publikacji Polityki Prywatności: 26.09.2025 r. 

umow-wizyte

Umów wizytę on-line

Zarezerwuj wizytę w kilka minut bez wychodzenia z domu i zdecyduj w jakiej formie chcesz ją odbyć.
 

Wybierz wizytę stacjonarną lub komunikator, przy pomocy którego przeprowadzimy konsultację
 

Następnie wybierz interesujący Cię zakres konsultacji z listy oraz termin, który Ci odpowiada. W czasie konsultacji przeanalizujemy wskazane przez Ciebie zagadnienie, odpowiemy na Twoje pytania, wskażemy możliwe rozwiązania.

Zobacz dostępne terminy
X