I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin świadczenia usług określa podstawowe zasady świadczenia Usług, w tym drogą elektroniczną przez Usługodawcę, w tym prawa i obowiązki Stron, zakres odpowiedzialności i inne warunki umowy.
- Korzystanie z Usług przez Klientów wymaga zapoznania się z Regulaminem, akceptacji Regulaminu i potwierdzenia zapoznania się z Polityką prywatności.
- Klient, chcąc dokonać rezerwacji terminu Usługi oraz opłacenia jej, jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem i zaakceptowania Regulaminu przed potwierdzeniem rezerwacji.
- Klient może kontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem
e-mail: kancelaria@akurcz.pl oraz numeru telefonu: +48 797 090 140.
- Powyższy adres mailowy: kancelaria@akurcz.pl został także wyznaczony jako punkt kontaktowy wyznaczony przez Usługodawcę do kontaktowania się. Za jego pośrednictwem z Usługodawcą mogą kontaktować się również organy państw członkowskich UE, Komisja oraz Rada Usług Cyfrowych. Komunikacja odbywa się w języku polskim.
II. DEFINICJE
- Usługodawca – Agnieszka Kurcz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Agnieszka Kurcz Kancelaria Radcy Prawnego, ul. Płk. Stanisława Dąbka 25/4, 82-300 Elbląg, NIP: 9930217916, która świadczy Usługi osobiście lub za pośrednictwem swoich pracowników i/lub współpracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia doradztwa prawnego.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną która zawiera umowę z Usługodawcą w celu skorzystania z Usług.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Usługodawcą umowę realizacji Usługi w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, o której mowa w art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która zawiera Umowę z Usługodawcą.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca korzystający z Usług związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla Przedsiębiorcy charakteru zawodowego.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia Usług konsultacji prawnych, określający warunki i zasady korzystania z Usług.
- Usługa - konsultacja prawna świadczona stacjonarnie, drogą elektroniczną lub za pomocą innych środków porozumiewania się na odległość, wybranych przez Klienta przy dokonywaniu rezerwacji, realizowana na rzecz Usługobiorcy na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w formie video albo telefonicznie albo stacjonarnie mająca na celu udzielenie Klientowi ustnie informacji, wyjaśnień lub opinii dotyczących obowiązujących przepisów prawa, interpretacji konkretnych sytuacji prawnych lub możliwych sposobów postępowania. Konsultacja nie obejmuje analizy treści dokumentów.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
- Operator płatności - organizacja płatnicza, zajmująca się realizacją operacji bezgotówkowych.
III. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG I WYMAGANIA TECHNICZNE
- Świadczenie Usług odbywa się stacjonarnie, drogą elektroniczną lub za pomocą innych środków porozumiewania się na odległość, wybranych przez Klienta przy dokonywaniu rezerwacji.
- Obowiązkiem Klienta przed skorzystaniem z Usługi jest sprawdzenie czy posiadany przez niego sprzęt i oprogramowanie spełniają wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usługi należy zwrócić się do Usługodawcy w celu uzyskania wyjaśnień.
- Dostęp i korzystanie z Usługi możliwe jest dla Klientów po spełnieniu następujących wymagań technicznych:
- posiadanie przeglądarki internetowej: Google Chrome, Safari, Opera oraz Microsoft Edge. Każda przeglądarka powinna mieć włączoną obsługę JavaScript, CSS, HTML5 oraz opcję „cookies”;
- posiadanie stałego dostępu do Internetu i stabilnego łącza internetowego;
- posiadanie urządzenia mobilnego z systemem Android w wersji minimum 12;
- posiadanie urządzenia mobilnego z systemem iOS w wersji minimum 15;
- posiadanie aktywnej skrzynki e-mail;
- posiadanie kamery, mikrofonu.
- Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego, Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Usługi lub przebiegu konsultacji.
- Usługodawca informuje, że problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na urządzeniach, z których korzysta Klient, mogą ograniczyć lub uniemożliwić poprawne przeprowadzenie konsultacji.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia w przeprowadzeniu konsultacji spowodowane działaniem urządzeń, z których korzysta Klient.
- Usługodawca nie pokrywa kosztów połączeń Klienta podczas konsultacji online.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zapewnienie odpowiednich warunków technicznych, w tym stabilnego połączenia internetowego, w przypadku wideo konsultacji.
IV.CHARAKTERYSTYKA USŁUG I OBOWIĄZKI KLIENTA
- Usługodawca oferuje Klientowi skorzystanie z Usługi konsultacji prawnej świadczonej w formie wskazanej wideo lub teleporady. Klient chcący skorzystać z Usługi powinien:
- zapoznać się z Regulaminem oraz go zaakceptować na etapie finalizacji rezerwacji,
- zapoznać się z Polityką prywatności Usługodawcy,
- dokonać wyboru terminu konsultacji (dzień i godzina),
- podać w formularzu rezerwacji niezbędne dane oraz informacje dotyczące tematu konsultacji,
- wyrazić zgodę na wykonanie Usługi,
- opłacić rezerwację.
- Konsultacje udzielane w ramach świadczenia Usług mają charakter informacyjny i doradczy.
- Usługodawca oświadcza, że jest radcą prawnym i posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do świadczenia Usług. Osoby świadczące Usługi w imieniu Usługodawcy (pracownicy, współpracownicy) również posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia doradztwa prawnego.
- Usługodawca świadczy usługi w zakresie doradztwa prawnego, zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami etyki zawodowej.
- Jedna konsultacja dotyczy zagadnienia opisanego przez Klienta i przekazanego do Usługodawcy. W przypadku zapotrzebowania na konsultację dotyczącą zagadnienia innego niż to uprzednio przekazane Usługodawcy, konieczne jest umówienie się na kolejną konsultację.
- W przypadku konieczności analizy dokumentów, szerszego omówienia zagadnienia wymagającego m.in. sporządzenia pisemnej analizy, Klient jest o tym informowany przez Usługodawcę w celu ustalenia szczegółów rozszerzenia Usługi i określenia ceny za Usługę.
- Klient zobowiązany jest do przekazania Usługodawcy niezbędnych informacji dotyczących tematu konsultacji na etapie dokonywania rezerwacji lub niezwłocznie po jej dokonaniu, w celu umożliwienia Usługodawcy przygotowania się do wykonania Usługi. Zakres wymaganych informacji może być wskazany w formularzu rezerwacji.
- Klient jest zobowiązany przekazać Usługodawcy prawdziwe, kompletne i rzetelne informacje dotyczące zagadnienia będącego przedmiotem konsultacji oraz odpowiedzieć na wszelkie pytania Usługodawcy zmierzające do ustalenia stanu faktycznego sprawy.
- Konsultacja jest udzielana w oparciu o informacje przekazane przez Klienta.
V. REZERWACJA USŁUGI
- Rezerwacja terminu konsultacji odbywa się poprzez kalendarz zamieszczony na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem www.akurcz.pl obsługiwany przez platformę Calendesk.
- Do korzystania z systemu rezerwacji online Calendesk mają zastosowanie zasady techniczne i regulacje operatora systemu Calendesk. Usługodawca nie odpowiada za funkcjonowanie systemu rezerwacji i dostępność jego funkcji. Klient przy korzystaniu z systemu powinien stosować się do instrukcji dostępnych w panelu użytkownika Calendesk.
- Klient w celu dokonania rezerwacji Usługi konsultacji powinien wybrać dostępny termin i godzinę oraz dokonać opłacenia Usługi.
- Następnie przed sfinalizowaniem rezerwacji, Klient jest obowiązany zapoznać się i zaakceptować Regulamin oraz zaznaczyć odpowiedni checkbox, wyrażając jednocześnie zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, jeśli termin konsultacji przypada przed upływem 14 dni od daty dokonania rezerwacji i przyjęcia do wiadomości, że po wykonaniu Usługi Klient traci prawo do odstąpienia.
- Po dokonaniu rezerwacji i opłacenia Usługi, Klient otrzymuje potwierdzenie na podany przez siebie adres e-mail. Z chwilą otrzymania potwierdzenia dokonania rezerwacji dochodzi do zawarcia Umowy, której przedmiotem jest świadczenie Usług.
- Aby skorzystać z Usługi konsultacji, Klient powinien stawić się w czasie określonym w rezerwacji przy wykorzystaniu narzędzi określonych w niniejszym Regulaminie lub osobiście, zgodnie z wyborem określonym w rezerwacji. Wszelkie spóźnienia ze strony Klienta nie wydłużają czasu trwania konsultacji. W przypadku, gdy z jakichkolwiek powodów Klient spóźni się lub nie pojawi, jest zobowiązany, w miarę możliwości, uprzedzić o tym Usługodawcę. Odstępstwa w tym zakresie mogą być uzgadniane indywidualnie w uzasadnionych przypadkach.
- Klient podczas dokonywania rezerwacji Usługi konsultacji wskazuje swoje dane, takie jak:
a) adres e-mail,
b) imię,
c) nazwisko,
d) numer telefonu,
a w przypadku wyboru opcji wystawienia faktury, również:
a) ulicę i kod pocztowy, miasto,
b) kraj,
c_ dane firmy, jeżeli dokonuje zakupów jako firma.
- Zabrania się składania rezerwacji anonimowo lub używając nieprawdziwych danych.
- Na etapie rezerwacji Usługi konsultacji, Klient może zalogować się do konta użytkownika, jeżeli je posiada lub zarejestrować konto użytkownika. Zasady oraz prawa użytkownika w tym zakresie reguluje odrębny Regulamin Calendesk, z którym Klient zobowiązany jest się zapoznać.
VI. SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Płatność za Usługę następuje w wysokości zgodnej z cennikiem wskazanym przez Usługodawcę.
- Cena określona jest jako wartość brutto czyli obejmuje ona należny podatek VAT, w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa. Płatności dokonuje się z góry.
- Klient wyraża zgodę na przesłanie faktur VAT, drogą elektroniczną, na podany przez niego adres e – mail.
- Usługę konsultacji można opłacić w formie:
- przelewu elektronicznego,
- kartą płatniczą (VISA, MasterCard),
- BLIK,
- przelewu bankowego.
- Obsługę płatności elektronicznych realizuje Stripe Payments Europe, Limited, z siedzibą przy The One Building, 1 Grand Canal Street Lower, Dublin 2, Irlandia, wpisana do rejestru spółek pod numerem 513174, będąca instytucją pieniądza elektronicznego regulowaną przez Central Bank of Ireland.
- Odpowiedzialność w zakresie płatności dokonywanych przez Klientów ponosi Operator obsługujący transakcje w przewidzianym powszechnie obowiązującym prawie i własnymi regulaminami. Klient powinien zapoznać się z tymi regulaminami, a w szczególności z regulaminem i polityką prywatności tego operatora, dostępnymi pod niżej wskazanymi linkami: https://stripe.com/privacy oraz https://stripe.com/legal/ssa
VII. REKLAMACJE
- Zapisy niniejszego paragrafu dotyczą Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą są wyłączone.
- Usługodawca ma obowiązek dostarczyć Usługę wolną od wad.
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Usługodawcy podany w niniejszym Regulaminie.
- Kompletna reklamacja powinna zawierać opis wady, żądanie, dane kontaktowe Klienta.
- Usługodawca odpowiada na kompletną reklamację w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i informuje Klienta o dalszym postępowaniu.
- Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, ale nie jest to warunek konieczny.
VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą są wyłączone.
- Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, poza wyjątkami wskazanymi w ust. 8 niniejszego paragrafu.
- Termin 14 dni liczony jest od dnia zawarcia umowy (opłacenia rezerwacji konsultacji).
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy złożyć oświadczenie. Można skorzystać z formularza stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu lub stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
- Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może wskazać numer rachunku bankowego, na który Usługodawca zwróci środki. W każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w wypadku umowy o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
IX. ZMIANA TERMINU LUB ODWOŁANIE USŁUGI
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania wykonania Usługi z ważnej przyczyny, nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem, chyba że ważna przyczyna wystąpi później. Przez ważną przyczynę rozumie się zaistnienie siły wyższej, zdarzeń losowych, w szczególności nagłą chorobę.
- Usługodawca niezwłocznie poinformuje Klienta drogą mailową lub telefonicznie o odwołaniu wykonania Usługi z ważnej przyczyny oraz zaproponuje nowy termin.
- Niezrealizowana Usługa zostanie wykonana w najbliższym możliwym terminie. Uiszczona cena zostanie zaliczona na poczet realizacji nowego terminu lub zostanie zwrócona Klientowi – zgodnie z jego decyzją.
- Klient zobowiązany jest do poinformowania o chęci zmiany terminu nie później niż 48 godzin przed planowaną konsultacją.
- W przypadku niepojawienia się Klienta w ustalonym terminie bez wcześniejszego odwołania, Usługa uznana będzie za zrealizowaną.
- W przypadku konieczności odwołania terminu konsultacji przez Klienta, każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. Klient powinien poinformować Usługodawcę o zmianie możliwie jak najwcześniej.
X. PRAWA AUTORSKIE I LICENCJA
- Wszelkie treści, materiały elektroniczne oraz Usługi świadczone przez Usługodawcę, dostępne podczas konsultacji, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Usługodawcy.
- Usługodawca udziela Klientowi bezterminowej, niewyłącznej i nieprzenoszalnej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji, na korzystanie z materiałów otrzymanych podczas konsultacji, wyłącznie na własny użytek Klienta.
- Licencja obejmuje następujące pola eksploatacji:
- zapisanie materiałów w pamięci własnego urządzenia Klienta (np. komputer, tablet, smartfon),
- drukowanie materiałów wyłącznie na własny użytek,
- jednorazowe odtwarzanie lub wyświetlanie materiałów na urządzeniu końcowym w celu nauki lub analizy,
- przechowywanie materiałów w formie cyfrowej, bez prawa do ich dalszego rozpowszechniania.
- Licencja nie obejmuje:
- tworzenia produktów, opracowań lub innych usług na bazie otrzymanych materiałów,
- kopiowania materiałów poza przypadkami niezbędnymi do ich osobistego wykorzystania,
- udostępniania materiałów osobom trzecim, zarówno odpłatnie, jak i nieodpłatnie,
- wykorzystywania materiałów do celów komercyjnych związanych z działalnością gospodarczą Klienta.
- Naruszenie postanowień niniejszego paragrafu może skutkować cofnięciem licencji oraz podjęciem przez Usługodawcę odpowiednich kroków prawnych.
XI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY I USŁUGOBIORCY
- Usługodawca świadczy Usługi z najwyższą starannością, jednak nie ponosi odpowiedzialności za błędne decyzje Klienta wynikające z niewłaściwego zastosowania uzyskanych informacji.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne po stronie Klienta, które uniemożliwią realizację konsultacji.
- Usługodawca nie odpowiada za decyzje lub działania podjęte przez Klienta na podstawie uzyskanych porad, jeśli nie dostarczono pełnych i zgodnych ze stanem rzeczywistym informacji.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Usług w przypadku stwierdzenia wystąpienia konfliktu interesów pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
- Usługodawca ponadto zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Usługi, jeżeli temat konsultacji ma dotyczyć rozwiązań służących obejściu przepisów prawa lub ich naruszenia.
- Zabrania się nagrywania konsultacji w jakiejkolwiek formie (audio, wideo, screen) bez uprzedniej, wyraźnej zgody Usługodawcy, wyrażonej na piśmie lub drogą mailową.
- W przypadku uzyskania zgody, nagranie może być wykorzystywane wyłącznie do celów prywatnych Klienta i nie może być udostępniane osobom trzecim, publikowane ani rozpowszechniane.
- Naruszenie niniejszego postanowienia może skutkować odpowiedzialnością cywilną i/lub karną zgodnie z obowiązującym prawem.
XII. OPINIE
- Usługodawca może udostępnić Klientom możliwość zamieszczania opinii o Usługach.
- Zamieszczenie opinii jest możliwe po skorzystaniu z Usługi, w szczególności po zawarciu Umowy, przy czym zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.
- Klient powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
- Zakazane jest zamieszczanie opinii:
- bez uprzedniego skorzystania z Usług;
- wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- naruszających dobra osobiste Usługodawcy lub osoby trzeciej;
- przez opłaconych użytkowników, w celu sztucznego podwyższenia lub obniżenia oceny oferowanych Usług.
- Usługodawca może w każdej chwili dokonywać weryfikacji, czy zamieszczone opinie są zgodne z Regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Klientów, którzy rzeczywiście korzystali z Usług. Oprócz tego, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zamieszczonych opinii, Klient może zgłosić Usługodawcy opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu zgłoszenia Usługodawca podejmie działania, odpowiednie do posiadanych możliwości, które będą miały na celu weryfikację zamieszczonej opinii.
- W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Usługodawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć.
XIII. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem www.akurcz.pl .
XIV. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
- Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
z zawartymi umowami sprzedaży na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Usługodawcą,
- bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa– w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji stronie internetowej Usługodawcy.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
- W przypadku zmiany Regulaminu Usługodawca powiadomi Użytkowników o zmianach, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem strony internetowej Usługodawcy lub wiadomości e-mail. Użytkownik może wypowiedzieć Umowę w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o zmianie Regulaminu.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Regulamin wchodzi w życie w dniu 26.09.2025 r.
WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
Miejscowość, data
Do:
Agnieszka Kurcz Kancelaria Radcy Prawnego
Płk. Stanisława Dąbka 25/4
82-300 Elbląg
e-mail: kancelaria@akurcz.pl
telefon: +48 797 090 140
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Reklamacja usługi
Niniejszym zawiadamiam, iż opłacona przeze mnie w dniu [●] Usługa jest wadliwa. Wada polega na [●]
Wada została stwierdzona w dniu [●]
Z uwagi na powyższe, żądam*:
- doprowadzenia do zgodności z umową
- obniżenia ceny
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny Usługi na konto [●]
Z poważaniem
*niepotrzebne skreślić
[●] wpisać odpowiednie dane
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Informujemy, iż formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Korzystanie z formularza jest fakultatywne.
Adresat:
Agnieszka Kurcz Kancelaria Radcy Prawnego
Płk. Stanisława Dąbka 25/4
82-300 Elbląg
e-mail: kancelaria@akurcz.pl
telefon: +48 797 090 140
Ja/My(*) niniejszym informuje/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
*niepotrzebne skreślić
[●] wpisać odpowiednie dane